Familjen AnJoLo:s blogg

Om Andrea, Jon och Lotta

Helgen vecka 23 avklarad också

på 8 juni, 2014

Jag kan bara konstatera att tiden verkligen skenar iväg.
Igår, lördag, gjorde jag inte många knop. Jag var verkligen trött efter kalaset på fredagen. Andrea passade på att träffa en kompis på stan så jag hade lägenheten för mig själv. Visst borde jag väl ha packat ihop en massa men kroppen behövde en avstängd dag. Så det var mest Dragon City, Jelly Splash, Facebook, blogghoppande, Pinterest och allmänt letande av inspiration som gällde hela dagen.

Idag har det däremot hänt lite mer. Jag har fått packat ihop ytterligare 6 lådor, vilket kanske inte verkar så mycket men det är inte såååå mycket kvar som ska packas så procentuellt är det rätt mycket. Jag är iaf nöjd. Andrea var inne i stan och träffade kompisar även idag så det var bara att passa på. Och på vägen hem plockade hon upp Jon på stationen när han kom med tåget från Göteborg.

Vädret idag har varit underbart. Så ikväll har vi ironiskt nog ätit middag på balkongen för första gången på våra 3 år här. Och SJÄLVKLART blev det en Dagens Andrea. Vi kikade på svalorna som flög fram över himlen. Då säger hon att dom sover i sömnen… sen kom hon på att det blev fel och rättade till att dom flyger i sömnen, vilket kanske inte heller var så rätt… Men jisses vad vi skrattade.

Nåja, äntligen kväll… Nerbäddad i sängen och ska kika efter lite mer inspiration på Pinterest och i andra bloggar.

Kram och godnatt önskar
Mamma Lotta

Kommentera

