Familjen AnJoLo:s blogg

Om Andrea, Jon och Lotta

Skolavslutning 2014

på 13 juni, 2014

Då var det dags. Skolavslutningen för barnen. 
Upp i tid och fixa oss fina allihopa. Så här vackra var barnen när de var fixade å klara. Ja dom är fina och vackra i vanliga fall också. Men det är något speciellt när dom klär upp sig 🙂
Bild

Nåja… först var det dags för Jons avslutning. Jättefint men som vanligt drog man ut på tiden… förstår inte varför man inte från början säger att det tar 1,5h… det gör det ju ändå alltid 😀
Efter Jons avslutning fick jag skjuts av min fantastiska bror som körde mig, Jon och hans pappa i ilfart till Arena Skövde där Andrea hade sin avslutning. Vi fick iaf vara med på de sista 10 minuterna. 
Mycket känslor var det, läs tårar. Men så är det ju alltid med separationer. Det största var dock Andrea’s betyg! Jag måste erkänna att jag är så stolt att jag spricker. Att gå får 16 av 17 E i betyg till att ha 6 st E, 8 st D och 3 st C. Vilken förändring! 🙂

Som belöning efter avslutningen så badade vi i äventyrsbadet på Arenan. Det behövde vi allihopa. Men jisses så trött man blir efteråt. 🙂

Fredagskvällen har varit lugn. Det är lugnet inför tjurrusningen vi måste göra imorgon för att packa det sista som ska med i första vändan till Svenshögen. Jag har sen bestämt att jag inte gör mer här i lägenheten förrän veckan efter midsommar… jag behöver paus från stressen här. Sen är det rensa och städa och fotografera och sälja lägenheten som gäller.

Men nu… är det snart läggdags. 

Kram och godnatt önskar
Mamma Lotta

Kommentera

