Familjen AnJoLo:s blogg

Om Andrea, Jon och Lotta

3 dagar med 5:2 mm

på 26 juni, 2014

Ja nu har vi klarat 3 dagar med 5:2. Vi insåg rätt snabbt att vi nu i början inte kör JÄTTESTRIKT men vi tänker oss för och har minskat MASSOR på socker och kolhydrater. Och det märks redan på vågen. Det känns väldigt gott.

Imorgon är det fastedag igen. Det kommer säkert att vara enklare än dag 1 var så det går säkert kanoners.

Annars har vi inte gjort så mycket egentligen, vilket är väldigt skönt. Vi behöver liksom koppla av allt som händer omkring oss, bara ta hand om varandra. Det är ju dessutom mycket fokus kring mat och även hur vi ska förvara våra saker. Spännande på flera sätt 🙂

Det som är lite bökigt just nu är min rygg… det känns att man burit mycket runt och under flytten… jag har ONT. Jag ska kontakta vårdcentralen imorgon och kolla med dom om värktabletter… men även sömntabletter och B12 som måste fyllas på. Får kika på om det är fler som behöver fyllas på… måste nog sköta mig med mina piller efter GBP igen.

Nä, lite sova kanske? Sov gott.

Kram
Lotta

Kommentera

