Familjen AnJoLo:s blogg

Om Andrea, Jon och Lotta

Första veckans resultat

på 30 juni, 2014

Jaha… hur har det då gått med 5:2? Tja… vi insåg att det kanske inte är superstrikt som gäller. Däremot har vi ändrat våra vanor rejält.
Vilket för min del har det gett resultat. Jag har gått ner 2,3 kg under denna första vecka. Det känns kanonbra.
Jon har gått ner lite han också medans Andrea får rapportera när hon kommer hem idag.

Hon åkte till en kompis och hans familj i Oslo i torsdags. Dom har varit på Tusenfryd och Bö Sommarland. Många roliga/fina bilder har vi sett därifrån i helgen 🙂

För övrigt har det hänt grejer som gjort att Jon och jag varit lite avslagna i helgen. Men det är skönt att vi har varandra… vi klarar oss alltid. Öppen kommunikation är vårt viktigaste verktyg.

Idag kommer Andrea hem som sagt… jag ska åka upp till Uddevalla för att kolla lite på Scrapfabriken innan jag möter henne i Torp. 

Sen blir det hem och fundera när vi ska till Skövde för att röja mer i förråden i lägenheten. Det blir sannolikt på onsdag förmiddag vi åker dit och hem igen på fredag. Jag känner att man inte orkar riktigt mentalt. Plus att det blir tungt för ryggen som redan är paj. Men några dagar får det bli iaf. Det är viktigt att rensa så vi kan lägga ut den till försäljning under månaden. Ju snabbare desto bättre. Jag måste även boka ett  förråd som jag kan förvara det jag ska behålla i också… så det finns lite annat smått å gott att lösa också 🙂

Nä, dags att förbereda sig för avfärd till Uddevalla.

Kram
Lotta

Kommentera

