Familjen AnJoLo:s blogg

Om Andrea, Jon och Lotta

Vecka 29 = Gothia Cup i Göteborg

på 18 juli, 2014

Ja nu har jag varit i Göteborg en vecka. Min vistelse började med ett besök hos min nya handläggare på Trygghetsrådet i Göteborg. Jättetrevlig kvinna och det kommer nog att funka bra. Jag blev iaf rejält peppad att komma igång med jobbsökandet på riktigt igen. Skönt känns det som.

Sen åkte jag hem till min polare Christian som är så otroligt snäll som lånar ut sitt hem till mig, mina barn och så V och hennes familj. V’s mellanson spelar nämligen fotboll och hans lag är med i Gothia Cup, i år igen 🙂
Nåja, lördagen var lugn… jag körde Christian till flyget, hem igen, sov en stund och sen vart jag iväg å hämtade min sons nya longboard som han köpt. Efter det var dagen luuuuuuuugn 🙂

På söndagen så städade, tvättade och fixade jag lite inför att Andrea och Jon kom hit från mormor och morfar. Barnen har haft några goa dagar med dom 🙂 Och senare på kvällen kom resten av klanen i knasigafamiljen mao V och övriga familjen. 🙂

Från måndagen så har det varit fotbollsmatcher varje dag. Dock tog det slut för lagets del på onsdagen då dom förlorade första matchen i B-slutspelet. Trist men så är det.

Tyvärr har vädrets makter varit lite nyckfulla så vi har inte kunnat vara nere och badat ngt förrän torsdagen då det var lite stabilare. V och Gothiagrabbarna var kvar i huset medans vi övriga åkte ner. Jag badade dock inte. För kallt (JAAAA jag är badkruka :p )

Imorgon ska vi dock åka ner allihopa och så vi hoppas på gott väder. V och klanen drar nämligen hem igen imorgon eftermiddag så vi får passa på helt enkelt.

Nu ska jag försöka sova. Kan ju vara lite bra.
Imorgon är det sola som gäller.

Kram och godnatt!
Lotta

Kommentera

