Familjen AnJoLo:s blogg

Om Andrea, Jon och Lotta

Spännande dag

på 26 juli, 2014

Igår förmiddag fick jag samtal från kvinna på Proffice i Trollhättan. Hon ville träffa mig för att prata om ett jobb som projektadministratör som jag sökt. Wiiii
Så idag, fredag 25/7, var jag iväg till Trollhättan och snackade med henne. Innan jag åkte dit så passerade jag Göteborg för att byta en datorladdare och köpa ytterligare en så vi kan använda våra Mac:ar igen. Det är dessutom lite svårt för mig att söka fler jobb om jag inte har datorn.
Nu ikväll har jag dock flyttat över alla jobbsökningsfiler till Dropbox, så jag har koll på dom även om datorn lägger av 🙂
Nåja, Trollhättan var det. Iklädd svarta byxor och en ljusblå tröja till traskade jag igenom Trollhättan för att komma till Proffice kontor. Olidligt varmt men det fläktade iaf lite  🙂
Ett mycket bra samtal blev det och det kändes bra när jag lämnade kontoret där. Nu är det bara att hoppas att hon hör av sig under nästa vecka för att berätta att hon vill presentera mig för företaget som behöver hjälp 😉
Väl hemma på kvällen har det varit rätt lugnt. Vi blev inbjudna till grannarna på grillkväll imorgon…  Skojsigt 🙂 Men först ska vi iväg på en båttur. Vi ska åka med dessa fantastiska människor som tom är omskrivna i GT. Se artikeln här. Fantastiska människor med enorma hjärtan!
Så nu är väskan packad för imorgon. Det börjar bli dags att sova så man orkar med morgondagen.

Kram
Lotta

Kommentera

