Familjen AnJoLo:s blogg

Om Andrea, Jon och Lotta

Valkampanj pågår!

på 13 augusti, 2014

Som jag berättat tidigare är jag aktivt arbetssökande, dvs jag är arbetslös. 
Och jag är trött på att inte jobba. Avundsjuk på ”slutpåsemesterångesten” som mina vänner känner. Jag vill också!
Kontstigt va?

 

Nåja, jag vill iaf ha ett jobb. 
Läs min valaffisch. Dela gärna vidare! Jag är tacksam för all hjälp jag kan få med att hitta rätt jobb för mig och min nya arbetsgivare!

Välj_L8

Kram och godnatt!
//Lotta

Kommentera

